УМОВИ ДОСТАВКИ
Транспортна компанія «Нова пошта»
Після того, як менеджер відправить Ваше замовлення, Ви отримаєте текстове повідомлення з номером експрес накладної. За цим номером Ви зможете в будь-який момент відстежити Ваше замовлення і дізнатися, коли воно буде в відділенні на офіційному сайті компанії «Нова пошта».
Транспортна компанія «УКРПОШТА»
Терміни доставки у свій населений пункт можна дізнатися на офіційному сайті "Укрпошти" або у нашого менеджера.
Безкоштовна доставка по Україні діє при купівлі від 2500 грн. Товари відправляються протягом 1-2 днів з моменту підтвердження замовлення.
В обов'язковому порядку перевірте цілісність посилки та її відповідність замовленню у відділенні, перш ніж оплачувати.
Доставка здійснюється у відділення «Нова пошта» та “УКРПОШТА” по всій Україні, крім тимчасово окупованих територій.
СПОСОБИ ОПЛАТИ
Накладений платіж ТК «Нова пошта» або «УКРПОШТА».
Оплата замовлення післяплатою здійснюється після огляду посилки на відповідність замовленню в відділенні компанії «Нова пошта» або «УКРПОШТА». Стягується комісія пошти 2% від суми замовлення, плюс 20 грн за переказ грошових коштів. Якщо ж з якихось причин замовлення Вам не підійшло, Ви просто відмовляєтеся від отримання посилки і не оплачуєте нічого.
Оплата за IBAN реквізитами
Здійснюється через термінал банку, касу банку або додатки (Privat24, Ощад24, Монобанк і т.д).

Введіть номер IBAN рахунку та номер замовлення і підтвердіть платіж.
Оплата банківською карткою на сайті
Оберіть оплату на сайті і ви автоматично потрапите на сторінку безпечної платіжної системи Monopay.

Введіть реквізити своєї картки з якої будете здійснювати платіж:

  • номер картки
  • термін дії картки
  • CVV/CVC код
  • Підтвердіть оплату.
KAZKOVA
KAZKOVA
що далі?
Після відправки вашого замовлення ви зможете відстежувати його переміщення в додатку "Нова пошта", або на сайті поштової служби, за номером, який ми надамо вам у вигляді sms-повідомлення.
ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ
Зверніть вашу увагу на перелік товарів, які ми у зв'язку із законодавством України не можемо прийняти до повернення:

  • позиції з індивідуальним коригуванням або вишивкою,
  • нижню білизну,
  • боді,
  • панчохи,
  • шкарпетки,
  • купальники,
  • інші швейні та трикотажні білизняні
  • панчішно-шкарпеткові вироби.

До даних категорій ми відносимо:

бра з відкритою спинкою\ топ вільної посадки\ топи-білизна\топи- білизна на широких бретелях\топи-білизна з відкритою спиною\ стрінги \танга \шорти-білизна\ шорти-пуш-ап\ шорти-боксери \ сліпи та сліпи з рельєфом.
Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, ви маєте право обміняти товар належної якості протягом 14 днів після отримання замовлення або здійснити повернення.
Не користуйтеся товаром, який плануєте повернути — він повинен залишатися новим, збережіть усі вшиті ярлики та етикетки, а також товарні, касові чи електронні чеки, що підтверджують придбання у нашому магазині.

Будь ласка, будьте готові, що якщо на зданому виробі будуть виявлені дефекти або ознаки використання, інтернет-магазин має право відмовити у поверненні, у такому разі всі витрати на доставку повернення покладаються на споживача.

При поверненні товарів належної якості вартість доставки оплачується споживачем.
Якщо на отриманому вами товарі виявили заводський дефект, гарантійний термін становить 14 календарних днів з моменту отримання товару.

Для повернення акуратно запакуйте товар, з усіма комплектуючими та повним комплектом аксесуарів, і направте посилку зручною для вас кур'єрською службою на адресу вказану на бланку для повернення товарів. Цей бланк ви отримаєте разом з посилкою.
Після отримання нами повернутих товарів термін повернення коштів – 10 робочих днів, але, незважаючи на це, ми завжди намагаємося зробити переказ максимально швидко. Зверніть увагу, що терміни надходження коштів до вас на рахунок залежить від швидкості обробки операції вашим банком.
Якщо у вас залишилися питання щодо повернення товару та порядку пред'явлення претензій за якістю, будь ласка, задайте їх за телефоном: +380685655208 (Viber, Telegram)